Tenir una pàgina web en tres idiomes diferents NO és una bona idea. Hauré de contractar a algú perque em tradueixi els posts.
Ara mateix tinc fet que només surtin els del teu idioma. No és gens òptim. Li podria demanar a una IA que els tradueixi?
No tinc ni idea.